intestazione di pagina - 1

pruduttu

proteasi (tipu iscrittu) Fabbricante Newgreen proteasi (tipu iscrittu) Supplementu

Descrizzione corta:

Nome di marca: Newgreen

Specificazione di u produttu: ≥25u/ml

Durata di conservazione: 24 mesi

Metudu di almacenamentu: locu frescu è asciuttu

Aspettu: Polvere bianca

Applicazione: Alimentazione/Supplementu/Chimica

Imballaggio: 25 kg / tamburu; 1 kg / saccu di foglia d'aluminiu o cum'è u vostru esigenza


Dettagli di u produttu

Serviziu OEM/ODM

Etichette di u produttu

Descrizzione di u produttu

A proteasi hè un termine generale per una classa d'enzimi chì idrolizanu e catene peptidiche di proteine. Puderanu esse divisi in endopeptidasi è telopeptidasi secondu u modu in cui degradanu i peptidi. A prima pò taglià a catena polipeptidica di grande pesu moleculare da u mezu per furmà u prione è u peptone di pesu moleculare più chjucu; A seconda pò esse divisa in carbossipeptidasi è aminopeptidasi, chì idrolizanu a catena peptidica una per una da l'estremità carbossiliche o aminiche libere di u polipeptide, rispettivamente, à aminoacidi.

Certificatu d'Autenticità

Articuli Specifiche Risultati
Aspettu Polvere bianca Polvere bianca
Saggio ≥25u/ml Passà
Odore Nimu Nimu
Densità sciolta (g/ml) ≥0,2 0,26
Perdita à l'asciugatura ≤8,0% 4,51%
Residui à l'accensione ≤2,0% 0,32%
PH 5.0-7.5 6.3
Pesu moleculare mediu <1000 890
Metalli Pesanti (Pb) ≤1PPM Passà
As ≤0,5PPM Passà
Hg ≤1PPM Passà
Conte di batteri ≤1000 ufc/g Passà
Bacillu di u Colon ≤30MPN/100g Passà
Lievitu è ​​muffa ≤50 ufc/g Passà
Batteri patogeni Negativu Negativu
Cunclusione Cunfurmità cù e specificazioni
Durata di conservazione 2 anni quandu hè almacenatu currettamente

Funzione

A proteasi esiste largamente in i visceri animali, i steli di e piante, e foglie, i frutti è i microorganismi. E proteasi microbiche sò prudutte principalmente da muffe è batteri, seguitate da lieviti è actinomiceti.
Enzimi chì catalizanu l'idrolisi di e proteine. Ci ne sò parechji tippi, i più impurtanti sò a pepsina, a tripsina, a catepsina, a papaina è a proteasi subtilis. A proteasi hà una selettività stretta per u sustratu di reazione, è una proteasi pò agisce solu nantu à un certu ligame peptidicu in a molecule di a proteina, cum'è u ligame peptidicu furmatu da l'idrolisi di l'aminoacidi basi catalizzati da a tripsina. A proteasi hè largamente distribuita, principalmente in u trattu digestivu di l'omu è di l'animali, è abbundante in e piante è i microrganismi. A causa di e risorse animali è vegetali limitate, a pruduzzione di preparazioni di proteasi in l'industria hè principalmente fatta da a fermentazione di microrganismi cum'è Bacillus subtilis è Aspergillus aspergillus.

Applicazione

A proteasi hè una di e preparazioni enzimatiche industriali più impurtanti, chì pò catalizà l'idrolisi di proteine ​​è polipeptidi, è si trova largamente in l'organi animali, i steli di e piante, e foglie, i frutti è i microrganismi. E proteasi sò aduprate largamente in a pruduzzione di furmagliu, a tenerificazione di a carne è a mudificazione di e proteine ​​vegetali. Inoltre, a pepsina, a chimotripsina, a carbossipeptidasi è l'aminopeptidasi sò proteasi in u trattu digestivu umanu, è sottu a so azzione, e proteine ​​ingerite da u corpu umanu sò idrolizzate in picculi peptidi moleculari è aminoacidi.
Attualmente, e proteasi aduprate in l'industria di a panificazione sò proteasi fungine, proteasi batteriche è proteasi vegetali. L'applicazione di a proteasi in a pruduzzione di pane pò cambià e proprietà di u glutine, è a so forma d'azione hè diversa da l'azione di a forza in a preparazione di u pane è da a reazione chimica di l'agente riduttore. Invece di rompe u ligame disulfuru, a proteasi rompe a rete tridimensionale chì forma u glutine. U rolu di a proteasi in a pruduzzione di pane si manifesta principalmente in u prucessu di fermentazione di a pasta. Per via di l'azione di a proteasi, a proteina in a farina hè degradata in peptidi è aminoacidi, in modu da furnisce a fonte di carbone di u levitu è ​​prumove a fermentazione.

Pacchettu è consegna

1
2
3

  • Precedente:
  • Dopu:

  • oemodmservice(1)

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu