intestazione di pagina - 1

nutizie

Vitamina C Etere Etilico: Un Antiossidante Più Stabile Chè a Vitamina C.

1 (1)

● Chì hèVitamina C Etere Etilico?

L'etere etilicu di vitamina C hè un derivatu di vitamina C assai utile. Ùn hè micca solu assai stabile in termini chimichi è hè un derivatu di vitamina C chì ùn scolorisce micca, ma ancu una sustanza idrofila è lipofila, chì espande assai u so campu d'applicazione, in particulare in l'applicazioni chimiche quotidiane. L'etere di l'acidu ascorbicu 3-O-etil pò passà facilmente per u stratu corneu in u derma. Dopu esse entratu in u corpu, hè assai faciule per l'enzimi biologichi in u corpu di decompone è esercità l'effetti biologichi di a vitamina C.

L'etere etilicu di vitamina C hà una bona stabilità, resistenza à a luce, resistenza à u calore, resistenza à l'acidi, resistenza à l'alcali, resistenza à u sale è resistenza à l'ossidazione di l'aria. Hà un effettu antioxidante in i cosmetici è pò assicurà l'utilizazione di VC. In paragone cù VC, l'etere etilicu VC hè assai stabile è ùn cambia micca culore, ciò chì pò veramente ottene l'effettu di sbiancamentu è eliminazione di macchie.

● Chì sò i benefici diVitamina C Etere EtilicoIn a cura di a pelle ?

1.Prumove a sintesi di collagene

L'etere etilicu di vitamina C hà una struttura idrofila è lipofila è hè facilmente assorbita da a pelle. S'ellu entra in u derma, pò participà direttamente à a sintesi di u collagene per riparà l'attività di e cellule di a pelle, aumentà u collagene, è cusì rende a pelle piena è elastica, è rende a pelle delicata è liscia.

2. Sbiancamentu di a pelle

L'etere etilicu di vitamina C hè un derivatu di vitamina C cù un bon effettu antioxidante. Hè chimicamente stabile è ùn cambia micca di culore. Pò inibisce l'attività di a tirosinasi, inibisce a furmazione di melanina è riduce a melanina à incolore, ghjucendu cusì un rolu sbiancante.

3. Anti-inflammazione causata da a luce solare

Etere etilico di vitamina Chà certi effetti antibatterichi è antiinflamatori, è pò luttà contr'à l'inflammazione causata da a luce solare.

1 (2)
1 (3)

● Chì sò l'effetti secundarii diVitamina C Etere Etilico?

L'etere etilicu di vitamina C hè un ingrediente per a cura di a pelle relativamente sicuru chì hè generalmente cunsideratu dolce è efficace. Tuttavia, cum'è qualsiasi ingrediente per a cura di a pelle, e reazioni individuali ponu varià. Eccu alcuni pussibuli effetti secundari è precauzioni:

1. Irritazione di a pelle

➢Sintomi: In certi casi, l'usu di vitamina C eteru etilicu pò causà una ligera irritazione di a pelle cum'è rossore, pizzicore o prurito.

➢Raccomandazioni: Se si verificanu questi sintomi, hè cunsigliatu di interrompe l'usu è di cunsultà un dermatologu.

2. Reazione allergica

➢Sintomi: Ancu s'elli sò pocu cumuni, certe persone ponu esse allergiche àvitamina C etere etilicoo altri ingredienti in a so formula è pò sperimentà eruzioni cutanee, pruritu o gonfiore.

➢Raccomandazione: Prima di u primu usu, fate una prova di pelle (applicà una piccula quantità di pruduttu à l'internu di u polsu) per assicurassi chì ùn provochi micca irritazione.

3. Secchezza o sbucciatura

➢Sintomi: Certe persone ponu nutà secchezza o desquamazione di a pelle dopu avè adupratu etere etilicu di vitamina C, soprattuttu quandu hè adupratu in alte concentrazioni.

➢Raccomandazione: Sè questu accade, aduprate menu spessu o cumminate cù un pruduttu idratante per alleviare a secchezza.

4. Sensibilità à a luce

➢Prestazione: Ancu s'è l'etere etilicu di vitamina C hè relativamente stabile, certi derivati ​​di vitamina C ponu aumentà a sensibilità di a pelle à a luce solare.

➢Raccomandazioni: Quandu s'utilizeghja durante u ghjornu, hè cunsigliatu d'utilizà cù una crema solare per prutege a pelle da i raggi UV.

● Fornitura NEWGREENVitamina C Etere EtilicoPolvere

1 (4)

Data di publicazione: 19 dicembre 2024