Vitamina Bsò nutrienti essenziali per u corpu umanu. Micca solu ci sò parechji membri, ognunu di elli hè assai capace, ma anu ancu pruduttu 7 vincitori di u Premiu Nobel.
Recentemente, un novu studiu publicatu in Nutrients, una rivista famosa in u campu di a nutrizione, hà dimustratu chì una supplementazione muderata di vitamine B hè ancu assuciata à un risicu riduttu di diabete di tipu 2.
E vitamine B sò una grande famiglia, è e più cumuni sò 8 tipi, vale à dì:
Vitamina B1 (Tiamina)
Vitamina B2 (Riboflavina)
Niacina (Vitamina B3)
Acidu Pantotenicu (Vitamina B5)
Vitamina B6 (Piridossina)
Biotina (Vitamina B7)
Acidu folicu (Vitamina b9)
Vitamina B12 (Cobalamina)
In questu studiu, a Scola di Salute Pubblica di l'Università Fudan hà analizatu l'assunzione di vitamine di u gruppu B, cumprese B1, B2, B3, B6, B9 è B12, di 44.960 participanti à a Coorte è Biobanca di Adulti Suburbani di Shanghai (SSACB), è hà analizatu biomarcatori inflammatori per mezu di campioni di sangue.
Analisi di u singuluvitamina Bhà trovu chì:
Eccettu B3, l'ingestione di vitamine B1, B2, B6, B9 è B12 hè assuciata à un risicu più bassu di diabete.
Analisi di u cumplessuvitamina Bhà trovu chì:
Una ingesta più alta di vitamina B cumplessa hè assuciata à un risicu di diabete di 20% più bassu, frà e quali a B6 hà l'effettu u più forte per riduce u risicu di diabete, chì rapprisenta u 45,58%.
L'analisi di i tipi di alimenti hà rivelatu chì:
U risu è i so prudutti cuntribuiscenu u più à e vitamine B1, B3 è B6; i ligumi freschi cuntribuiscenu u più à e vitamine B2 è B9; i gamberi, i granchi, ecc. cuntribuiscenu u più à a vitamina B12.
Questu studiu nantu à a pupulazione cinese hà dimustratu chì a supplementazione di vitamine B hè assuciata à un risicu più bassu di diabete di tipu 2, trà e quali a B6 hà l'effettu u più forte, è sta associazione pò esse in parte mediata da l'inflammazione.
In più di e vitamine B sopra menzionate chì sò assuciate à u risicu di diabete, e vitamine B implicanu ancu tutti l'aspetti. Una volta carenti, ponu causà stanchezza, indigestione, reazione lenta, è ancu aumentà u risicu di cancri multipli.
• Chì sò i sintomi diVitamina BCarenza ?
E vitamine B anu e so caratteristiche è ghjocanu roli fisiologichi unichi. A mancanza di una di elle pò causà danni à u corpu.
Vitamina B1: Beriberi
A carenza di vitamina B1 pò causà beriberi, chì si manifesta cum'è neurite di l'estremità inferiori. In casi gravi, ponu accade edema sistemicu, insufficienza cardiaca è ancu a morte.
Fonti di supplementi: fasgioli è bucce di semi (cum'è a crusca di risu), germe, lievito, frattaglie animali è carne magra.
Vitamina B2: Glossite
A carenza di vitamina B2 pò causà sintomi cum'è cheilite angulare, cheilite, scrotite, blefarite, fotofobia, ecc.
Fonti di supplementi: prudutti lattichi, carne, ova, fegatu, ecc.
Vitamina B3: Pellagra
A carenza di vitamina B3 pò causà pellagra, chì si manifesta principalmente cum'è dermatite, diarrea è demenza.
Fonti di supplementi: levitu, carne, fegatu, cereali, fagioli, ecc.
Vitamina B5: Stanchezza
A carenza di vitamina B5 pò causà stanchezza, perdita di appetitu, nausea, ecc.
Fonti di supplementi: pollu, manzu, fegatu, cereali, patate, pumati, ecc.
Vitamina B6: Dermatite seborroica
A carenza di vitamina B6 pò causà neurite periferica, cheilite, glossite, seborrea è anemia microcitica. L'usu di certi medicinali (cum'è u medicamentu antituberculosicu isoniazide) pò ancu causà a so carenza.
Fonti supplementari: fegatu, pesciu, carne, granu integrale, noci, fasgioli, tuorli d'ova è levitu, ecc.
Vitamina B9: Ictus
A carenza di vitamina B9 pò purtà à anemia megaloblastica, iperomocisteinemia, ecc., è a carenza durante a gravidanza pò purtà à difetti di nascita cum'è difetti di u tubu neurale è labbru leporinu è palatoschisi in u fetu.
Fonti supplementari: ricchi di cibu, i batteri intestinali ponu ancu sintetizallu, è i ligumi à foglia verde, i frutti, u levitu è u fegatu ne cuntenenu di più.
Vitamina B12: Anemia
A carenza di vitamina B12 pò purtà à l'anemia megaloblastica è à altre malatie, chì sò più cumuni in e persone cun malassorbimentu severu è in i vegetariani à longu andà.
Fonti supplementari: largamente prisente in l'alimenti animali, hè sintetizzata solu da i microorganismi, ricca di lieviti è fegatu animale, è ùn esiste micca in e piante.
In generale,vitamina Bsi trovanu cumunemente in e frattaglie di l'animali, i fasgioli, u latte è l'ova, u bestiame, u pollame, u pesciu, a carne, i cereali grossi è altri alimenti. Ci vole à mette in risaltu chì e malatie cunnesse sopra menzionate anu parechje cause è ùn sò micca necessariamente causate da una carenza di vitamina B. Prima di piglià medicinali cù vitamina B o prudutti per a salute, ognunu deve cunsultà un duttore è un farmacista.
Di solitu, e persone cun una dieta equilibrata ùn soffrenu micca di carenza di vitamine B è ùn anu micca bisognu di supplementi supplementari. Inoltre, e vitamine B sò solubili in acqua, è l'assunzione eccessiva serà espulsa da u corpu cù l'urina.
Cunsiglii speciali:
E seguenti situazioni ponu causàvitamina Bcarenza. Queste persone ponu piglià supplementi sottu a guida di un duttore o farmacista:
1. Avè cattive abitudini alimentari, cum'è manghjà schizzinosu, manghjà parzialmente, manghjà irregularmente è cuntrullà u pesu vuluntariamente;
2. Avè cattive abitudini, cum'è u fumu è l'alcolismu;
3. Stati fisiologichi particulari, cum'è a gravidanza è l'allattamentu, è u periodu di crescita è di sviluppu di i zitelli;
4. In certi stati di malatie, cum'è a diminuzione di a funzione di digestione è di assorbimentu.
In breve, ùn hè micca cunsigliatu di supplementà ciecamente cù droghe o prudutti per a salute. E persone cun una dieta equilibrata generalmente ùn soffrenu micca di carenza di vitamina B.
• Fornitura NEWGREENVitamina B1/2/3/5/6/9/12 Polvere/Capsule/Compresse
Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2024

