intestazione di pagina - 1

nutizie

Tetraidrocurcumina (THC) - Benefici per a cura di a pelle

un
• Chì ghjèTetraidrocurcumina ?
Rhizoma Curcumae Longae hè u rizoma seccu di Curcumae Longae L. Hè largamente adupratu cum'è colorante alimentariu è fragranza. A so cumpusizione chimica include principalmente curcumina è oliu volatile, in più di saccaridi è steroli. A curcumina (CUR), cum'è polifenolu naturale in a pianta di curcuma, hè stata dimustrata per avè una varietà di effetti farmacologichi, cumpresi antiinflamatori, antioxidanti, eliminazione di i radicali liberi di l'ossigenu, prutezzione di u fegatu, antifibrosi, attività antitumorale è prevenzione di a malattia di Alzheimer (AD).

A curcumina hè metabolizata rapidamente in u corpu in cunjugati di l'acidu glucuronicu, cunjugati di l'acidu sulfuricu, diidrocurcumina, tetraidrocurcumina è esaidrocurcumina, chì à u so tornu sò cunvertiti in tetraidrocurcumina. Studi sperimentali anu cunfirmatu chì a curcumina hà una scarsa stabilità (vede fotodecomposizione), una scarsa solubilità in acqua è una bassa biodisponibilità. Dunque, u so principale cumpunente metabolicu, a tetraidrocurcumina, in u corpu hè diventatu un tema di ricerca in patria è à l'esteru in l'ultimi anni.

Tetraidrocurcumina(THC), cum'è u metabolitu u più attivu è principale di a curcumina pruduttu durante u so metabolismu in vivo, pò esse isolatu da u citoplasma di l'intestinu chjucu è di u fegatu dopu a somministrazione di curcumina à l'omu o à u topu. A formula moleculare hè C21H26O6, u pesu moleculare hè 372,2, a densità hè 1,222, è u puntu di fusione hè 95 ℃-97 ℃.

b

• Chì sò i benefici diTetraidrocurcuminaIn a cura di a pelle ?
1. Effettu nantu à a pruduzzione di melanina
A tetraidrocurcumina pò riduce u cuntenutu di melanina in e cellule B16F10. Quandu sò state date e concentrazioni currispondenti di tetraidrocurcumina (25, 50, 100, 200 μmol/L), u cuntenutu di melanina hè diminuitu da 100% à 74,34%, 80,14%, 34,37%, 21,40%, rispettivamente.

A tetraidrocurcumina pò inibisce l'attività di a tirosinasi in e cellule B16F10. Quandu a cuncentrazione currispundente di tetraidrocurcumina (100 è 200 μmol/L) hè stata data à e cellule, l'attività di a tirosinasi intracellulare hè diminuita à 84,51% è 83,38%, rispettivamente.

c

2. Anti-fotoinvecchiamentu
Per piacè vede u diagrama di u topu quì sottu: Ctrl (cuntrollu), UV (UVA + UVB), THC (UVA + UVB + THC THC100 mg/kg, dissoltu in 0,5% carbossimetilcellulosa di sodiu). Foto di a pelle nantu à u spinu di i topi KM à 10 settimane dopu u trattamentu THC designatu è l'irradiazione UVA. Diversi gruppi cù radiazione di flussu UVA equivalente à l'invecchiamentu di a luce sò stati valutati da u puntu Bissett. I valori presentati sò a deviazione standard media (N = 12/gruppu). *P<0,05, **P

d

Da l'aspettu, paragunatu à u gruppu di cuntrollu nurmale, a pelle di u gruppu di cuntrollu mudellu era ruvida, eritema visibile, ulcerazione, rughe approfondite è ispessite, accumpagnate da cambiamenti simili à a pelle, mustrendu un fenomenu tipicu di fotoinvecchiamentu. Paragunatu à u gruppu di cuntrollu mudellu, u gradu di dannu ditetraidrocurcuminaU gruppu di 100 mg/kg era significativamente più bassu chè quellu di u gruppu di cuntrollu mudellu, è ùn sò state trovate croste è eritema nantu à a pelle, solu una ligera pigmentazione è rughe fini sò state osservate.

3. L'antioxidante
A tetraidrocurcumina pò aumentà u livellu di SOD, diminuisce u livellu di LDH è aumentà u livellu di GSH-PX in e cellule HaCaT.

e

Eliminazione di i radicali liberi di DPPH
UtetraidrocurcuminaA suluzione hè stata diluita 10, 50, 80, 100, 200, 400, 800, 1600 volte di seguitu, è a suluzione campione hè stata mischiata accuratamente cù una suluzione DPPH 0,1 mmol/L à u rapportu di 1:5. Dopu a reazione à temperatura ambiente per 30 minuti, u valore di l'assorbanza hè statu determinatu à 517 nm. U risultatu hè mostratu in a figura:

f
4. Inibisce l'inflammazione di a pelle
U studiu sperimentale hà dimustratu chì a guarigione di e ferite di i topi hè stata osservata continuamente per 14 ghjorni, quandu u gel THC-SLNS hè statu utilizatu rispettivamente, a velocità di guarigione di e ferite è l'effettu di THC è di cuntrollu pusitivu eranu più veloci è megliu, l'ordine discendente era u gel THC-SLNS >
THC > Un cuntrollu pusitivu.
Quì sottu sò l'imagine rappresentative di u mudellu di topu cù ferita escisa è l'osservazioni istopatologiche, A1 è A6 chì mostranu a pelle normale, A2 è A7 chì mostranu u gel THC SLN, A3 è A8 chì mostranu cuntrolli pusitivi, A4 è A9 chì mostranu u gel THC, è A5 è A10 chì mostranu nanoparticelle lipidiche solide (SLN) bianche, rispettivamente.

g

• Applicazione diTetraidrocurcuminaIn Cosmetici

1. Prodotti per a cura di a pelle:
Prodotti antietà:Adupratu in creme è sieri antietà per aiutà à riduce e rughe è e linee fini è migliurà l'elasticità di a pelle.
Prudutti sbiancanti:Aggiuntu à essenze è creme sbiancanti per aiutà à migliurà u tonu irregulare di a pelle è e macchie.

2. Prodotti antiinflamatori:
Adupratu in prudutti di cura di a pelle sensibile cum'è creme calmanti è riparatrici per riduce rossori è irritazioni.

3. Prodotti di pulizia:
Aghjunghjite à i detergenti è l'esfolianti per aiutà à purificà a pelle è furnisce benefici antibatterichi per prevene l'acne.

4. Prodotti di prutezzione solare:
Agisce cum'è antioxidante per migliurà l'efficacità di a crema solare è prutege a pelle da i raggi UV.

5. Maschera faciale:
Adupratu in diverse maschere facciali per furnisce nutrimentu è riparazione prufonda, migliurendu a struttura di a pelle.

Tetraidrocurcuminahè largamente adupratu in cusmetichi, chì coprenu a cura di a pelle, a pulizia, a prutezzione solare è altri campi. Hè favuritu per i so effetti antioxidanti, antiinflamatori è sbiancanti.

h


Data di publicazione: 10 ottobre 2024