intestazione di pagina - 1

nutizie

Tetraidrocurcumina (THC) - Benefici in Diabete, Ipertensione è Malatie Cardiovascolari

un
A ricerca mostra chì circa 537 milioni d'adulti in u mondu sanu anu u diabete di tipu 2, è stu numeru hè in crescita. I livelli elevati di zuccaru in sangue causati da u diabete ponu purtà à una quantità di cundizioni periculose, cumprese e malatie cardiache, a perdita di a vista, l'insufficienza renale è altri prublemi di salute maiò. Tutti questi ponu accelerà assai l'invecchiamentu.

Tetraidrocurcumina, derivatu da a radica di curcuma, hè statu dimustratu in studii clinichi per aiutà à riduce parechji fattori di risicu per u diabete di tipu 2 è abbassà u zuccheru in sangue in e persone cun diabete o prediabete. U trattamentu di u diabete di tipu 2 pò esse difficiule sia per i pazienti sia per i medichi. Mentre i medichi tipicamente raccomandanu dieta, eserciziu è medicazione per trattà e persone cun diabete di tipu 2, a ricerca suggerisce chìtetraidrocurcuminapò furnisce un sustegnu supplementu.

• Resistenza à l'insulina è diabete

Quandu manghjemu, u nostru zuccheru in sangue cresce. Questu signaleghja à u pancreas di liberà un ormone chjamatu insulina, chì aiuta e cellule à aduprà u glucosiu per pruduce energia. Di cunsiguenza, u zuccheru in sangue cala di novu. U diabete di tipu 2 hè causatu da a resistenza à l'insulina perchè e cellule ùn rispondenu micca nurmalmente à l'ormone. I livelli di zuccheru in sangue restanu elevati, una cundizione chjamata iperglicemia. Livelli elevati di zuccheru in sangue ponu purtà à cumplicazioni sistemiche, cumprese disordini di u core, di i vasi sanguigni, di i reni, di l'ochji è di u sistema nervosu, è aumentanu u risicu di cancru.

b
L'inflammazione pò cuntribuisce à a resistenza à l'insulina è aggravà l'iperglicemia in e persone cun diabete. [8,9] I livelli elevati di zuccaru in u sangue provocanu più inflammazione, chì accelera l'invecchiamentu è aumenta u risicu di malatie croniche, cum'è e malatie cardiache è u cancru. L'eccessu di glucosiu provoca ancu stress ossidativu, chì pò dannà gravemente e cellule è i tessuti. Frà altri prublemi, u stress ossidativu pò purtà à:diminuzione di u trasportu di glucosiu è di a secrezione d'insulina, danni à e proteine ​​è à u DNA, è aumentu di a permeabilità vasculare.

• Chì sò i benefici diTetraidrocurcuminaIn u diabete?
Cum'è ingrediente attivu in a curcuma,Tetraidrocurcuminapò aiutà à prevene u sviluppu di u diabete è i danni ch'ellu pò causà in parechji modi, cumpresi:

1. Attivazione di PPAR-γ, chì hè un regulatore metabolicu chì aumenta a sensibilità à l'insulina è riduce a resistenza à l'insulina.

2. Effetti antiinflamatori, cumprese l'inibizione di e molecule di segnalazione chì aumentanu l'inflammazione.

3. Funzione è salute migliorate di e cellule secretrici d'insulina.

4. Riduzione di a furmazione di prudutti finali di glicazione avanzata è prevenzione di i danni ch'elli causanu.

5. Attività antioxidante, chì riduce u stress ossidativu.

6. Migliurazione di i profili lipidichi è riduzione di certi marcatori di disfunzione metabolica è di malatie cardiache.

In i mudelli animali,tetraidrocurcuminamostra prumesse per aiutà à prevene u sviluppu di u diabete è riduce a resistenza à l'insulina.

c
d

• Chì sò i benefici diTetraidrocurcuminaIn u Cardiovasculare ?
Un studiu di u 2012 publicatu in l'International Journal of Pharmacology hà valutatu l'effetti ditetraidrocurcuminanantu à l'anelli aortici di i topi per vede s'ellu u compostu avia proprietà cardioprotettive. Prima, i circadori anu dilatatu l'anelli aortici cù carbacolo, un compostu cunnisciutu per induce a vasodilatazione. Dopu, i topi sò stati iniettati cù tiolattone di omocisteina (HTL) per inibisce a vasodilatazione. [16] Infine, i circadori anu iniettatu in i topi 10 μM o 30 μM ditetraidrocurcuminaè hà trovu chì induceva vasodilatazione à livelli simili à u carbacolo.

e
Sicondu stu studiu, l'HTL produce vasocostrizione diminuendu a quantità di ossidu nitricu in i vasi sanguigni è aumentendu a pruduzzione di radicali liberi. Dunque,tetraidrocurcuminadeve influenzà a pruduzzione di ossidu nitricu è/o radicali liberi per restaurà a vasodilatazione. Dapoitetraidrocurcuminahà forti proprietà antioxidanti, pò esse capace di catturà i radicali liberi.

• Chì sò i benefici diTetraidrocurcuminaIn l'ipertensione?
Ancu s'è a pressione alta pò avè una varietà di cause, hè generalmente u risultatu di una costrizione eccessiva di i vasi sanguigni, chì porta à u restringimentu di i vasi sanguigni.

In un studiu di u 2011, i circadori anu datutetraidrocurcuminaà i topi per vede cumu affettava a pressione sanguigna. Per induce una disfunzione vasculare, i circadori anu utilizatu l'estere metilicu di L-arginina (L-NAME). I topi sò stati divisi in trè gruppi. U primu gruppu hà ricevutu L-NAME, u secondu gruppu hà ricevutu tetraidrocurcumina (50 mg/kg di pesu corpu) è L-NAME, è u terzu gruppu hà ricevututetraidrocurcumina(100 mg/kg di pesu corpu) è L-NAME.

f
Dopu à trè settimane di dosi cutidiana, utetraidrocurcuminaU gruppu hà mostratu una riduzione significativa di a pressione sanguigna paragunata à u gruppu chì hà pigliatu solu L-NAME. U gruppu chì hà ricevutu a dosa più alta hà avutu un effettu megliu cà u gruppu chì hà ricevutu a dosa più bassa. I circadori anu attribuitu i boni risultati àtetraidrocurcuminaA capacità di induce vasodilatazione.


Data di publicazione: 10 ottobre 2024