intestazione di pagina - 1

nutizie

L'isoflavoni di soia ponu ghjucà un rolu regulatoriu bidirezionale, riducendu u risicu di cancru di u senu

1 (1)

● Chì hèIsoflavoni di soia?

L'isoflavoni di soia sò cumposti flavonoidi, un tipu di metaboliti secundarii furmati durante a crescita di a soia, è una sustanza biologicamente attiva. Perchè sò estratti da e piante è anu una struttura simile à l'estrogeni, l'isoflavoni di soia sò ancu chjamati fitoestrogeni. L'effettu estrogenicu di l'isoflavoni di soia affetta a secrezione ormonale, l'attività biologica metabolica, a sintesi proteica è l'attività di i fattori di crescita, è hè un agente chemopreventivu naturale contr'à u cancru.

1 (2)
1 (3)

● Assunzione regulare diIsoflavoni di soiaPò riduce u risicu di cancru di u senu

U cancheru di u senu hè a malatia di cancheru numeru unu trà e donne, è a so incidenza hè aumentata annu dopu annu in l'ultimi anni. Unu di i fattori di risicu per a so apparizione hè l'esposizione à l'estrogeni. Dunque, assai persone credenu chì i prudutti di soia cuntenenu isoflavoni di soia. Quessi fitoestrogeni ponu causà un altu livellu di estrogeni in u corpu umanu è aumentà u risicu di cancheru di u senu. In fatti, i prudutti di soia ùn aumentanu micca u risicu di cancheru di u senu, ma in realtà riducenu u risicu di cancheru di u senu.

I fitoestrogeni sò una classa di cumposti non steroidali chì esistenu naturalmente in e piante. Sò chjamati cusì perchè a so attività biologica hè simile à l'estrogenu.Isoflavoni di soiasò unu di elli.

Studi epidemiologichi anu scupertu chì l'incidenza di u cancheru di u senu trà e donne in i paesi asiatichi cù livelli più alti di cunsumu di prudutti di soia hè significativamente più bassa chè quella in i paesi sviluppati in Europa è in i Stati Uniti. L'ingestione regulare di prudutti di soia hè un fattore protettivu per u cancheru di u senu.

E persone chì cunsumanu regularmente prudutti di soia chì cuntenenuisoflavone di soiariducenu u risicu di cancru di u senu 20% più bassu cà quelli chì cunsumanu occasionalmente o micca prudutti di soia. Inoltre, un schema dieteticu carattarizatu da un'alta ingestione di dui o più ligumi, frutti, pesci è prudutti di soia hè un fattore protettivu per u cancru di u senu.

A struttura di l'isoflavoni di soia hè simile à quella di l'estrogeni in u corpu umanu è pò ligà si à i receptori di l'estrogeni per esercità effetti simili à l'estrogeni. Tuttavia, hè menu attiva è esercite un debule effettu simile à l'estrogeni.

● Isoflavoni di soiaPò ghjucà un rolu di adattamentu bidirezionale

L'effettu simile à l'estrogeni di l'isoflavoni di soia ghjoca un effettu regulatoriu bidirezionale nantu à i livelli di estrogeni in e donne. Quandu l'estrogeni sò insufficiente in u corpu umanu, l'isoflavoni di soia in u corpu ponu ligà si à i receptori di estrogeni è esercità effetti estrogenici, cumplementendu l'estrogeni; quandu u livellu di estrogeni in u corpu hè troppu altu,isoflavoni di soiapò ligà si à i receptori d'estrogeni è esercità effetti d'estrogeni. L'estrogenu cumpete per ligà si à i receptori d'estrogeni, impedendu cusì à l'estrogenu di funziunà, riducendu cusì u risicu di cancru di u senu, cancru di l'endometriu è altre malatie.

I grani di soia sò ricchi di proteine ​​di alta qualità, acidi grassi essenziali, carotene, vitamine di u gruppu B, vitamina E è fibre dietetiche è altri ingredienti chì sò benefichi per a salute. U cuntenutu di proteine ​​in u latte di soia hè equivalente à quellu di u latte è hè facilmente digeritu è ​​assorbitu. Contene acidi grassi saturati è hà menu carboidrati cà u latte è senza colesterolu. Hè adattatu per l'anziani è i pazienti cun malatie cardiovascolari.

● Fornitura NEWGREENIsoflavoni di soiaPolvere/Capsule

1 (4)

Data di publicazione: 18 di nuvembre di u 2024