intestazione di pagina - 1

nutizie

Licopene: Migliora a Motilità di u Sperma è Inibisce a Proliferazione di e Cellule di u Cancru di a Prostata

un

• Chì ghjèLicopene ?

U licopene hè un carotenoide naturale, chì si trova principalmente in frutti è ligumi cum'è i pumati. A so struttura chimica cuntene 11 doppi legami coniugati è 2 doppi legami non coniugati, è hà una forte attività antioxidante.

U licopene pò prutege u sperma da i ROS, migliurendu cusì a motilità di u sperma, inibendu l'iperplasia di a prostata, a carcinogenesi di e cellule di u cancru di a prostata, riducendu l'incidenza di u fegatu grassu, l'aterosclerosi è a malatia coronarica, migliurendu l'immunità umana è riducendu i danni à a pelle causati da a luce ultravioletta.

U corpu umanu ùn pò micca sintetizà u licopenu da per ellu, è pò esse ingeritu solu per via di l'alimentu. Dopu l'assorbimentu, hè principalmente almacenatu in u fegatu. Si pò vede in u plasma, e vescicule seminali, a pròstata è altri tessuti.

• Chì sò i benefici diLicopenePer a preparazione di a gravidanza maschile?

Dopu l'attivazione di RAGE, pò induce reazzioni cellulari è purtà à a pruduzzione di ROS, affettendu cusì l'attività di u sperma. Cum'è un forte antioxidante, u licopene pò spegne l'ossigenu singlettu, eliminà i ROS è impedisce l'ossidazione di e lipoproteine ​​è di u DNA di u sperma. Studi anu dimustratu chì u licopene pò riduce u livellu di u receptore per i prudutti finali di glicazione avanzata (RAGE) in u sperma umanu, migliurendu cusì a motilità di u sperma.

U cuntenutu di licopene hè altu in i testiculi di l'omi sani, ma più bassu in l'omi infertili. Studi clinichi anu dimustratu chì u licopene pò migliurà a qualità di u sperma maschile. L'omi infertili di età trà 23 è 45 anni sò stati dumandati di piglià licopene per via orale duie volte à ghjornu. Sei mesi dopu, a so cuncentrazione, attività è forma di sperma sò state verificate di novu. Trè quarti di l'omi avianu una motilità è una morfologia di u sperma significativamente migliorata, è a cuncentrazione di sperma era significativamente migliorata.

b

• Chì sò i benefici diLicopenePer a prostata maschile?

1. Iperplasia prostatica

L'iperplasia prostatica hè una malatia cumuna in l'omi, è in l'ultimi anni, u tassu d'incidenza hè diminuitu bruscamente. I sintomi di e vie urinarie inferiori (urgenza urinaria / minzione frequente / minzione incompleta) sò e principali manifestazioni cliniche, chì affettanu seriamente a qualità di vita di i pazienti.

Licopenepò inibisce a proliferazione di e cellule epiteliali di a prostata, prumove l'apoptosi in u tissutu di a prostata, stimulà a cumunicazione di giunzione intercellulare per impedisce a divisione cellulare, è riduce efficacemente i livelli di fattori inflammatori cum'è l'interleuchina IL-1, IL-6, IL-8 è u fattore di necrosi tumorale (TNF-α) per esercità effetti antiinflamatori.

Studi clinichi anu dimustratu chì u licopene pò migliurà l'iperplasia di a prostata è a struttura di e fibre musculari lisce di a vescica in e persone obese è alleviare i sintomi di e vie urinarie inferiori maschili. U licopene hà un bon effettu terapeuticu è di miglioramentu nantu à i sintomi di e vie urinarie inferiori maschili causati da l'ipertrofia è l'iperplasia di a prostata, chì hè ligata à i forti effetti antioxidanti è antiinflamatori di u licopene.

2. Cancru di a prustata

Ci hè parechje litterature mediche chì sustenenu questulicopenein a dieta quotidiana ghjoca un rollu chjave in a prevenzione di u cancheru di a prostata, è l'ingestione di licopene hè correlata negativamente cù u risicu di cancheru di a prostata. Si crede chì u so mecanismu sia ligatu à influenzà l'espressione di geni è proteine ​​​​​​legati à u tumore, inibendu a proliferazione è l'adesione di e cellule cancerose, è migliurendu a cumunicazione intercellulare.

Esperimentu nantu à l'effettu di u licopene nantu à u tassu di sopravvivenza di e cellule di u cancru di a prostata umana: In esperimenti medichi clinichi, u licopene hè statu utilizatu per trattà e linee cellulari di u cancru di a prostata umana DU-145 è LNCaP.

I risultati anu dimustratu chìlicopenehà avutu un effettu inhibitoriu significativu nantu à a proliferazione di e cellule DU-145, è l'effettu inhibitoriu hè statu osservatu à 8 μmol/L. L'effettu inhibitoriu di u licopene nantu à questu era pusitivamente correlatu cù a dosa, è u tassu d'inibizione massimu puderia ghjunghje à 78%. À u listessu tempu, pò inibisce significativamente a proliferazione di LNCaP, è ci hè una relazione dosa-effettu evidente. U tassu d'inibizione massimu à u livellu di 40 μmol/L pò ghjunghje à 90%.

I risultati mostranu chì u licopene pò inibisce a proliferazione di e cellule di a prostata è riduce u risicu chì e cellule di u cancru di a prostata diventinu cancerose.

• Fornitura NEWGREENLicopenePolvere/Oliu/Capsule Molli

c

d


Data di publicazione: 20 di nuvembre di u 2024