●Chì hè Polvere di funghi di criniera di leone ?
U fungu criniera di leone hè un fungu raru, comestibile è medicinale, chì appartene à a famiglia di l'Odontomycetes. E so zone di pruduzzione principali sò e fureste di muntagna à foglia larga di Sichuan è Fujian, in Cina. L'industrie muderne utilizanu rami di gelsu cum'è materiale di basa invece di a segatura tradiziunale, aumentendu u cuntenutu di polisaccaridi di u fungu criniera di leone à 2,8 g/100 g (40% più altu ch'è i materiali di basa cunvinziunali). Inoltre, un sistema di monitoraghju alimentatu da l'IA hè implementatu per regulà a temperatura è l'umidità in tempu reale, risultendu in un tassu di sopravvivenza di u 95% per i tronchi di funghi.
Tradiziunalepolvere di funghi criniera di leoneA pruduzzione si basa nantu à a macinazione ultrafina, ma a digestibilità è u tassu d'utilizazione in u corpu umanu sò menu di 30%. L'industria hè avà in corsu di migliurazione cù a tecnulugia d'idrolisi enzimatica cumposta semi-solida:
Disrupzione di a parete cellulare: À una bassa temperatura di 40 ° C, a pectinasi cumposta hè aduprata per idrolizà a struttura di β-glucanu di e pareti cellulari di u fungu di criniera di leone, aumentendu a porosità di a polvere è riducendu a dimensione di e particelle à micrometri in solu un'ora.
A liberazione di nutrienti hè radduppiata:
L'estrazione di polisaccaridi hè aumentata da 3,95% à 8,41%, un aumentu di 113%.
U cuntenutu di proteine è peptidi solubili hè statu cumpletamente migliuratu, cù una digeribilità in vitro simulata chì hè aumentata di 31,4%.
Ritenzione di l'attività: A temperatura di asciugatura à spruzzatura hè cuntrullata precisamente à 170 °C per impedisce l'inattivazione di cumpunenti sensibili à u calore (i prucessi tradiziunali richiedenu temperature superiori à 200 °C).
Una scuperta simultanea in l'estrazione di proteine: l'Università di Scienza è Tecnulugia di Shaanxi hà sviluppatu un metudu di dissoluzione alcalina è precipitazione acida (pH 12, bagnu d'acqua à 60 ° C per 2,5 ore), chì hà aumentatu u rendimentu di l'estrazione di proteine da 27,3% à 60,98%, furnendu materie prime per alimenti funziunali ad alta proteina.
●Chì sò iBeneficiDi Polvere di funghi di criniera di leone ?
1. Prutezzione di a mucosa gastrointestinale
Barriera fisica: I polisaccaridi di piccule molecule idrolizzati enzimaticamente formanu un stratu di gel viscosu chì riveste a mucosa gastrica, riducendu l'irritazione da l'alcol. Studi in ratti anu dimustratu un aumentu di quasi u 50% di l'inibizione di l'ulcera gastrica.
Modulazione di u Microbioma: Promuove a proliferazione di Bifidobacterium è inibisce l'attività di Helicobacter pylori. In studii clinichi, i tassi di sollievu di i sintomi in i pazienti cun gastrite cronica anu righjuntu u 75%.
2. Potenziale neurorigenerativu
Attiva a sintesi di u fattore di crescita nervosa (NGF), aumenta l'espressione di u fattore neurotroficu derivatu da u cervellu (BDNF) di 40% è migliora a memoria in i topi cù a malattia di Alzheimer.
Studi umani anu dimustratu chì l'ingestione cutidiana di 3 g dipolvere di funghi criniera di leoneper 8 settimane migliora i punteggi di a funzione cognitiva di u 30%.
3. Effetti immunitari sinergici
I polisaccaridi attivanu i macrofagi via u receptore TLR4, aumentendu a secrezione di interleuchina-2 (IL-2) di duie volte.
Quandu hè cumminatu cù u polisaccaride di ignia di mora, u tassu d'inibizione contr'à e cellule di cancru di u fegatu HepG2 hè aumentatu à 62%.
●Chì sò iApplicazioneOf Polvere di funghi di criniera di leone ?
1. Innuvazione Alimentare Funzionale
Polveri sostitutive di pasti chì nutriscenu u stomacu, bevande pronte à beie, tagliatelle di funghi, ecc.
2. Integrazione Interdisciplinare in l'Assistenza Sanitaria
Vettori di medicinali: Sviluppu di tablette di ritenzione gastrica chì sfruttanu e proprietà adesive di i polisaccaridi, estendendu l'efficacia di u rabeprazole à 8 ore;
Nutrizione Postoperatoria: L'Accademia di Scienze Agricole di Fujian hà sviluppatu una polvere nutrizionale postoperatoria cù una digeribilità di proteine superiore à 95%.
3. Economia Circulare Agricola
I residui di funghi sò cunvertiti in materiale di schiuma di miceliu, chì si degrada in solu 60 ghjorni è hè ignifugu (indice limite di ossigenu > 30%);
A trasfurmazione di i rifiuti di u mezu di cultura Eucommia ulmoides in fertilizante organicu riduce i costi di cultura di u 40%.
●Newgreen Fornitura di Alta Qualità Polvere di funghi di criniera di leone
Data di publicazione: 16 d'aostu 2025


