In l'ultimi anni,NMN, chì hè diventatu pupulare in tuttu u mondu, hà occupatu troppu ricerche calde. Quantu sapete di NMN? Oghje, ci cuncentreremu nantu à l'introduzione di NMN, chì hè amatu da tutti.
● Chì ghjèNMN?
NMN hè chjamatu β-Nicotinamide Mononucleotide, o NMN in breve. NMN hà dui diastereomeri: α è β. Studi anu trovu chì solu NMN di tipu β hà attività biologica. Strutturalmente, a molecule hè cumposta di nicotinamide, ribose è fosfatu.
NMN hè unu di i precursori di NAD+. In altre parolle, l'effettu principale di NMN hè ottenutu per via di a cunversione in NAD+. Cù l'età, u livellu di NAD+ in u corpu umanu diminuisce gradualmente.
In a Cumpilazione di Ricerca di Biologia di l'Invecchiamento 2018, dui meccanismi principali di l'invecchiamento umanu sò stati riassunti:
1. Danni causati da u stress ossidativu (i sintomi si manifestanu cum'è diverse malatie)
2. Livelli diminuiti di NAD+ in e cellule
Un gran numeru di successi accademichi in a ricerca anti-invecchiamento NAD+ da i migliori scienziati di u mondu sustenenu a cunclusione chì l'aumentu di i livelli di NAD+ pò migliurà a qualità di a salute in parechji aspetti è ritardà l'invecchiamento.
● Chì sò i benefici per a salute diNMN?
1. Aumentà u cuntenutu NAD+
NAD+ hè una sustanza impurtante per mantene u funziunamentu di u corpu. Esiste in tutte e cellule è participa à migliaia di reazzioni fisiologiche in u corpu. Più di 500 enzimi in u corpu umanu necessitanu NAD+.
Da a figura, pudemu vede chì i benefici di supplementà NAD+ à diversi organi includenu u miglioramentu di a salute di u cervellu è di u sistema nervosu, di u fegatu è di i reni, di i vasi sanguigni, di u core, di u tissutu linfaticu, di l'organi riproduttivi, di u pancreas, di u tissutu adiposu è di i musculi.
In u 2013, una squadra di ricerca guidata da u prufessore David Sinclair di a Harvard Medical School hà dimustratu per mezu di esperimenti chì dopu a somministrazione orale di NMN per una settimana, u livellu di NAD+ in i topi di 22 mesi hè aumentatu, è l'indicatori biochimichi chjave ligati à l'omeostasi mitocondriale è a funzione musculare sò stati restaurati à u statu di i topi ghjovani equivalenti à 6 mesi.
2. Attivate e proteine SIR
A ricerca di l'ultimi 20 anni hà scupertu chì e Sirtuine ghjocanu un rolu regulatoriu maiò in quasi tutte e funzioni cellulari, affettendu i prucessi fisiologichi cum'è l'inflammazione, a crescita cellulare, u ritmu circadianu, u metabolismu energeticu, a funzione neuronale è a resistenza à u stress.
E sirtuine sò spessu chjamate a famiglia di proteine di longevità, chì hè una famiglia di proteine di deacetilasi dipendenti da NAD+.
In u 2019, u prufessore Kane AE di u Dipartimentu di Genetica di a Harvard Medical School è altri anu scupertu quèNMNhè un precursore impurtante per a sintesi di NAD+ in u corpu. Dopu chì NMN aumenta u livellu di NAD+ in e cellule, parechji di i so effetti benefichi (cum'è u miglioramentu di u metabolismu, a prutezzione di u sistema cardiovasculare, ecc.) sò ottenuti attivendu e Sirtuine.
3. Riparà i danni à u DNA
In più di influenzà l'attività di e Sirtuine, u livellu di NAD+ in u corpu hè ancu un substratu impurtante per l'enzima di riparazione di u DNA PARP (poli ADP-ribose polimerasi).
4. Prumove u metabolismu
U metabolismu hè un inseme di reazzioni chimiche chì mantenenu a vita in l'organismi, permettendu li di cresce è di riproduce, di mantene a so struttura è di risponde à l'ambiente. U metabolismu hè un prucessu in u quale l'organismi scambianu continuamente sustanzi è energia. Una volta chì si ferma, a vita di l'organismu finirà. U prufessore Anthony di l'Università di California è a so squadra anu scupertu chì u metabolismu NAD+ hè diventatu un trattamentu putenziale per migliurà e malatie ligate à l'invecchiamentu è allargà a salute è a durata di vita umana.
5. Prumove a rigenerazione di i vasi sanguigni è mantene l'elasticità di i vasi sanguigni
I vasi sanguigni sò tessuti essenziali per u trasportu di l'ossigenu è di i nutrienti, u trattamentu di u diossidu di carbonu è di i metaboliti, è a regulazione di a temperatura di u corpu. Cù l'età, i vasi sanguigni perdenu gradualmente a so flessibilità, diventanu duri, spessi è stretti, causendu "arteriosclerosi".
In u 2020, un studiu realizatu da alcuni studienti di dutturatu di l'Università di Tecnulugia di Zhejiang in Cina, cumpresu Sh, hà scupertu chì dopu l'amministrazione orale diNMNPer i topi depressi, i sintomi di a depressione sò stati alleviati aumentendu i livelli di NAD+, attivendu Sirtuin 3 è migliurendu u metabolismu energeticu mitocondriale in l'ippocampu è e cellule epatiche di u cervellu di i topi.
6. Prutegge a salute di u core
U core hè l'organu u più impurtante di u corpu umanu è hè essenziale per mantene a funzione cardiaca. A diminuzione di i livelli di NAD+ hè ligata à a patogenesi di diverse malatie cardiovascolari. Un gran numeru di studii basi anu ancu dimustratu chì a supplementazione di coenzima I pò esse benefica per i mudelli di malatie cardiache.
7. Mantene a salute di u cervellu
A disfunzione neurovasculare pò causà danni cognitivi vasculari è neurodegenerativi precoci. Mantene a funzione neurovasculare hè impurtante per prevene e malatie neurodegenerative.
I fattori di risicu cum'è u diabete, l'ipertensione di mezza età, l'obesità di mezza età, l'inattività fisica è u fumu sò tutti assuciati à a demenza vasculare è à a malatia d'Alzheimer.
8. Migliurà a sensibilità à l'insulina
A sensibilità à l'insulina descrive u gradu di resistenza à l'insulina. Più bassa hè a sensibilità à l'insulina, più bassu hè u gradu di scomposizione di u zuccheru.
A resistenza à l'insulina si riferisce à a diminuzione di a sensibilità di l'organi bersaglio di l'insulina à l'azione di l'insulina, vale à dì, un statu in u quale una dosa nurmale d'insulina produce un effettu biologicu inferiore à u normale. A causa principale di u diabete di tipu 2 hè a bassa secrezione d'insulina è a bassa sensibilità à l'insulina.
NMN, cum'è supplementu, pò aiutà à migliurà a sensibilità à l'insulina aumentendu i livelli di NAD+, regulendu e vie metaboliche è migliurendu a funzione mitocondriale.
9. Aiutu cù a gestione di u pesu
U pesu ùn solu affetta a qualità di vita è a salute, ma diventa ancu un fattore scatenante per altre malatie croniche. Studi anu dimustratu chì u precursore di NAD β-nicotinamide mononucleotide (NMN) pò inverte alcuni di l'effetti negativi di una dieta ricca di grassi (HFD).
In u 2017, u prufessore David Sinclair di a Harvard Medical School è una squadra di ricerca di l'Australian Medical School anu paragunatu i topi femine obesi chì si sò allenati nantu à un tapis roulant per 9 settimane o chì sò stati iniettati cù NMN ogni ghjornu per 18 ghjorni. I risultati anu dimustratu chì NMN pareva avè un effettu più forte nantu à u metabolismu è a sintesi di i grassi di u fegatu chè l'eserciziu.
●Sicurezza diNMN
L'NMN hè cunsideratu sicuru in l'esperimenti nantu à l'animali, è i risultati sò incoraggianti. Un totale di 19 studii clinichi umani sò stati iniziati, di i quali 2 anu publicatu risultati sperimentali.
Una squadra di ricerca di a Washington University School of Medicine in St. Louis hà publicatu un articulu in a rivista scientifica di punta "Science", chì riveleghja i risultati di u primu studiu clinicu umanu in u mondu, cunfirmendu i benefici metabolichi di NMN nantu à u corpu umanu.
●NEWGREEN Supply NMN Powder / Capsule / Liposomal NMN
Data di publicazione: 15 d'ottobre di u 2024