intestazione di pagina - 1

nutizie

Estrattu di Epimedium (Erba di Capra Cornuta) - L'Icariina Diventa una Nova Speranza in a Lutta contr'à u Cancru Uroteliale

un

U carcinoma uroteliale hè unu di i cancri urinarii i più cumuni, cù a recidiva tumorale è a metastasi chì sò i principali fattori prognostici. In u 2023, si stima chì 168.560 casi di cancru urinariu saranu diagnosticati in i Stati Uniti, cù circa 32.590 morti; circa u 50% di sti casi sò carcinoma uroteliale. Malgradu a dispunibilità di nuove opzioni di trattamentu, cum'è a chemioterapia basata nantu à u platinu è l'immunoterapia basata nantu à l'anticorpi PD1, più di a metà di i pazienti cun carcinoma uroteliale ùn rispondenu ancu à sti trattamenti. Dunque, ci hè un bisognu urgente di investigà novi agenti terapeutici per migliurà a prognosi di i pazienti cun carcinoma uroteliale.

Icariin(ICA), u principale ingrediente attivu in Epimedium, hè un tonicu, afrodisiacu è antireumaticu di a medicina tradiziunale cinese. Una volta ingeritu, l'ICA hè metabolizatu in icartina (ICT), chì poi esercita i so effetti. L'ICA hà parechje attività biologiche, cumprese a regulazione di l'immunità adattativa, avè proprietà antioxidanti è inibisce a progressione tumorale. In u 2022, e capsule di Icaritina cù ICT cum'è ingrediente principale sò state appruvate da l'Amministrazione Naziunale Cinese di i Prodotti Medici (NMPA) per u trattamentu di prima linea di u carcinoma epatocellulare inoperabile avanzatu. Inoltre, hà dimustratu un'efficacia significativa in a prulungazione di a sopravvivenza generale di i pazienti cun carcinoma epatocellulare avanzatu. L'ICT ùn solu uccide direttamente i tumori inducendu l'apoptosi è l'autofagia, ma regula ancu u microambiente immunitariu di u tumore è prumove a risposta immunitaria antitumorale. Tuttavia, u mecanismu specificu per u quale l'ICT regula u TME, in particulare in u carcinoma uroteliale, ùn hè micca cumpletamente capitu.

b

Recentemente, i circadori di u Dipartimentu d'Urologia, Ospedale Huashan, Università Fudan anu publicatu un articulu intitulatu "L'icaritina inibisce a progressione di u cancru uroteliale supprimendu l'infiltrazione di neutrofili mediata da PADI2 è a furmazione di trappule extracellulari di neutrofili" in a rivista Acta Pharm Sin B. U studiu hà rivelatu chìicariinahà riduttu significativamente a diffusione è a progressione di u tumore mentre inibisce l'infiltrazione di neutrofili è a sintesi di NET, chì indica chì l'ICT pò esse un novu inhibitore di NET è un novu trattamentu per u carcinoma uroteliale.

A recidiva di u tumore è a metastasi sò e principali cause di morte in u carcinoma uroteliale. In u microambiente tumorale, e molecule regulatorie negative è parechji sottotipi di cellule immunitarie sopprimenu l'immunità antitumorale. U microambiente inflammatoriu, assuciatu à i neutrofili è à e trappule extracellulari di neutrofili (NET), prumove a metastasi tumorale. Tuttavia, ùn ci sò attualmente medicinali chì inibiscenu specificamente i neutrofili è i NET.

c

In questu studiu, i circadori anu dimustratu per a prima volta chìicariina, un trattamentu di prima linea per u carcinoma epatocellulare avanzatu è incurabile, pò riduce i NET causati da NETosi suicida è prevene l'infiltrazione di neutrofili in u microambiente tumorale. Meccanicamente, l'ICT si lega è inibisce l'espressione di PADI2 in i neutrofili, inibendu cusì a citrullinazione di l'istone mediata da PADI2. Inoltre, l'ICT inibisce a generazione di ROS, inibisce a via di segnalazione MAPK è sopprime a metastasi tumorale indotta da NET.

À u listessu tempu, l'ICT inibisce a citrullinazione di l'istone mediata da PADI2 di u tumore, inibendu cusì a trascrizione di i geni di recrutamentu di neutrofili cum'è GM-CSF è IL-6. À u so tornu, a downregulation di l'espressione di IL-6 forma un ciclu di feedback regulatoriu attraversu l'asse JAK2/STAT3/IL-6. Attraversu un studiu retrospettivu di campioni clinichi, i circadori anu trovu una currelazione trà neutrofili, NET, prognosi di UCa è fuga immune. L'ICT cumminata cù l'inibitori di i checkpoint immunitari pò avè un effettu sinergicu.

In riassuntu, questu studiu hà trovu chìicariinahà riduttu significativamente a diffusione è a progressione di u tumore mentre inibisce l'infiltrazione di neutrofili è a sintesi di NET, è i neutrofili è i NET anu ghjucatu un rolu inibitoriu in u microambiente immune tumorale di i pazienti cun carcinoma uroteliale. Inoltre, l'ICT cumminata cù l'immunoterapia anti-PD1 hà un effettu sinergicu, chì suggerisce una potenziale strategia di trattamentu per i pazienti cun carcinoma uroteliale.

 NEWGREEN Fornisce Estrattu di EpimediumIcariinPolvere/Capsule/Gommose

e
hkjsdq3

Data di publicazione: 14 di nuvembre di u 2024