intestazione di pagina - 1

nutizie

Enterococcus Faecium: Diverse Applicazioni in Alimenti, Mangimi è Altro

36

Chì ghjè Enterococcus Faecium?

Enterococcus Faecium, un membru residente di a flora intestinale umana è animale, hè statu longu attivu in a ricerca microbica sia cum'è patogenu opportunisticu sia cum'è probioticu. E so caratteristiche fisiologiche uniche è a so diversità funzionale offrenu un vastu putenziale per l'applicazione in l'agricultura, l'assistenza sanitaria è a gestione ambientale, ma u risicu assuciatu di resistenza à i medicinali hà ancu attiratu una attenzione scientifica significativa.

 

Enterococcus Faecium hè un coccus Gram-positivu, negativu à u perossidu d'idrogenu, cù un diametru di 0,5-1,0 micron. Ùn hà micca spore è una capsula è pò furmà catene corte o culonie singole. Cum'è spezia rappresentativa di u genaru Enterococcus, hè largamente distribuitu in i tratti digestivi è riproduttivi di l'omu è di i mammiferi, è ancu in l'ambiente, furmendu una relazione simbiotica cù u so ospite. Tuttavia, certi ceppi portanu geni di virulenza (cum'è emolisine è adesine) chì ponu causà infezioni, facendulu un patogenu significativu di infezioni nosocomiali.

 

 

Chì sò iBeneficiDi Enterococcus Faecium ?

1. Funzione prebiotica

Custruzzione di barriera: Aderisce à l'epiteliu intestinale per furmà un biofilm, inibisce a culunizazione di Escherichia coli è Salmonella, è riduce i livelli di fattori inflammatori intestinali.

 

Immunomodulazione: Attiva i macrofagi, prumove a secrezione di anticorpi è aumenta a resistenza à e malatie di l'ospite.

 

Metabolismu di i nutrienti: Scompone e proteine ​​in picculi peptidi, sintetizza vitamine B è prumove l'assorbimentu di calciu.

 

2. Meccanismu patogenu

Dirottamentu di e Proteine ​​Ospite: Si lega à a proteina FABP2 di l'ospite via u receptore di superficia EF3041, attivendu a via di quorum sensing è aggravendu a disbiosi intestinale in a malattia di Crohn.

 

Espressione virulenta: In l'individui immunodepressi, u virus invade u sangue, l'urina è altri organi, pruvucendu endocardite, infezioni di e vie urinarie è ascessi postoperatori.

37 anni

Chì sò iApplicazioneOf Enterococcus Faecium?

1. Allevamentu di l'animali

Additivu per l'alimentazione: Aghjunghjite 100-200 grammi per tonnellata per migliurà u microbioma intestinale, riduce i tassi di diarrea è riduce l'emissioni di azotu ammoniacale.

 

Fermentazione di l'insilatu: Funziona in sinergia cù a cellulasi per migliurà a palatabilità è u valore nutrizionale di l'alimentu.

 

2. Acquacultura

Purificazione di l'acqua: Applicà 50-100 grammi per mu dienterococcus faeciumper degradà l'azotu ammoniacale è i nitriti, inibendu a fioritura di alghe blu-verdi.

 

Cuntrollu di e malatie: Inibisce i patogeni acquatichi secretendu peptidi antimicrobici, riducendu a dipendenza da l'antibiotici.

 

3. Medicu

Preparazioni probiotiche: Aduprate in suppositori vaginali o preparazioni orali per regulà l'equilibriu battericu (Nota: A causa di u risicu di resistenza à i medicinali, certi paesi limitanu u so usu medicu).

 

Ricerca di Resistenza à i Farmaci: Aduprata cum'è batteri mudellu per analizà i meccanismi di trasmissione di a resistenza à l'antibiotici.

 

Linee guida di dosaggio è sicurezzadiEnterococcus Faecium

1. Dosaggio Raccomandatu

Alimentazione per bestiame è pollame: 150 g/tonna durante u periodu d'ingrassamentu, 200-250 g/tonna durante u periodu di svezzamentu, per 10-15 ghjorni.

 

Acquacultura: 0,5 g/m2 per u trattamentu ambientale, ripetite ogni 5-7 ghjorni in zone assai deteriorate.

 

2. Precauzioni

Evitate di mischjà cù disinfettanti o acqua calda. Cunservate in un locu frescu è asciuttu.

 

L'applicazioni mediche richiedenu una valutazione rigorosa di a resistenza à i medicinali. A cumminazione cù medicinali cum'è a vancomicina hè pruibita.

Newgreen Supply Alta Qualità Enterococcus FaeciumPolvere

38 anni

 


Data di publicazione: 14 d'aostu 2025