intestazione di pagina - 1

nutizie

Peptide di rame (GHK-Cu) - Benefici in a cura di a pelle

 

lChì ghjèPeptide di rame Polvera ?

U tripeptide, cunnisciutu ancu cum'è peptide di rame blu, hè una molecula ternaria cumposta da trè aminoacidi cunnessi da dui ligami peptidici. Pò bluccà efficacemente a conduzione nervosa di una sustanza acetilcolina, rilassà i musculi è migliurà e rughe dinamiche. Peptide di rame blu(GHK-Cu)hè a forma più cumunamente aduprata di tripeptide. Hè cumposta di glicina, istidina è lisina, è si combina cù ioni di rame per furmà un cumplessu. Hà e funzioni di antiossidazione, prumove a proliferazione di collagene è aiutà a guarigione di e ferite.

 

Turchinupeptide di rame (GHK-Cu) hè statu scupertu è isolatu per a prima volta in u sangue umanu è hè statu largamente utilizatu in i prudutti di cura di a pelle per 20 anni. Pò furmà spontaneamente un peptide di rame cumplessu, chì pò prumove efficacemente a pruduzzione di collagene è elastina, aumentà a crescita di i vasi sanguigni è a capacità antioxidante, è stimulà a pruduzzione di glucosamina per aiutà a pelle à restaurà a so capacità di autoriparazione.

 

Turchinupeptide di ramehè largamente adupratu in u campu di a cura di a pelle perchè pò aumentà a vitalità cellulare senza dannà o irrità a pelle, riparà gradualmente u collagene persu in u corpu, rinfurzà u tissutu sottutanea è guarisce e ferite rapidamente, ottenendu cusì u scopu di a rimuzione di e rughe è di l'anti-invecchiamento.

2
3

lChì sò i benefici diPeptide di rame In a cura di a pelle ?

U rame hè un oligoelementu necessariu per mantene e funzioni di u corpu (2 mg à ghjornu). Hà parechje funzioni cumplesse è hè un elementu necessariu per l'azione di diversi enzimi cellulari. In quantu à u rolu di u tissutu cutaneu, hà e funzioni di antiossidazione, prumove a proliferazione di u collagene è aiutà a guarigione di e ferite. I scientifichi anu scupertu chì l'effettu di rimuzione di e rughe di e molecule di rame hè principalmente attraversu u trasportatore di cumplessu di aminoacidi (peptidi), chì permette à l'ioni di rame bivalenti cù effetti biochimichi di entre in e cellule è di ghjucà funzioni fisiologiche. L'aminoacidi ligati à u rame GHK-CU sò un cumplessu cumpostu da trè aminoacidi è un ione di rame scupertu da i scientifichi in u serum. Stu peptide blu di rame pò prumove efficacemente a pruduzzione di collagene è elastina, aumentà a crescita di i vasi sanguigni è a capacità antioxidante, è stimulà a pruduzzione di glucosamina (GAG), aiutendu a pelle à restaurà a so capacità naturale di riparassi.

 

Peptide di rame (GHK-CU) pò aumentà a vitalità di e cellule senza dannà o irrità a pelle, riparà gradualmente u collagene persu in u corpu, rinfurzà u tissutu sottutanea è guarisce a ferita rapidamente, ottenendu cusì u scopu di a rimuzione di e rughe è di l'anti-invecchiamento.

 

A cumpusizione di GHK-Cu hè: glicina-istidil-lisina-rame (glicil-L-istidil-L-lisina -rame). L'ione di rame Cu2+ ùn hè micca di u culore giallu di u rame metallicu, ma appare turchinu in soluzione acquosa, dunque GHK-Cu hè ancu chjamatu turchinu.peptide di rame.

 

 

L'effettu di bellezza di u bluPeptide di rame

 

v Stimula a furmazione di collagene è elastina, stringe a pelle è riduce e linee fini.

v Restaura a capacità di riparazione di a pelle, aumenta a pruduzzione di mucus trà e cellule di a pelle è riduce i danni à a pelle.

v Stimulà a furmazione di glucosamina, aumentà u spessore di a pelle, riduce u rilassamentu di a pelle è stringhje a pelle.

v Promuove a proliferazione di i vasi sanguigni è aumenta l'apportu d'ossigenu à a pelle.

v Aiutà l'enzima antioxidante SOD, chì hà una funzione anti-radicali liberi forte è benefica.

v Espandite i follicoli piliferi per accelerà a crescita di i capelli è impedisce a perdita di capelli.

v Stimulà a pruduzzione di melanina capillare, regulà u metabolismu energeticu di e cellule di u folliculu piliferu, eliminà i radicali liberi nantu à a pelle è inibisce l'attività di a 5-α reduttasi.

 

lNEWGREEN SupplyPeptide di ramePolvere (Supporta OEM)

4

Data di publicazione: 02 dicembre 2024