●Chì ghjè Bilirubina?
A bilirubina hè un pruduttu di a decomposizione di i globuli rossi chì invechjanu. Circa 2 milioni di globuli rossi si disintegranu in a milza ogni ghjornu. L'emoglobina liberata hè cunvertita enzimaticamente in bilirubina indiretta liposolubile, chì hè poi cunvertita in bilirubina diretta idrosolubile da u fegatu è infine scaricata in l'intestinu per mezu di a bile. Ogni anomalia in questa catena metabolica (cum'è l'emolisi, i danni à u fegatu o l'ostruzione di i canali biliari) pò purtà à l'accumulazione di bilirubina è causà itterizia.
L'ultime ricerche anu trovu chì quandu a cuncentrazione di bilirubina hè≥17.05μmol/L, l'associazione trà u diabete è l'ictus pò esse bluccata, è u risicu d'ictus in i pazienti diabetici maschili hè riduttu di 2,67 volte. U mecanismu hè di inibisce a proteina C-reattiva d'alta sensibilità è l'indice d'inflammazione immune sistemica, frenendu a "tempesta infiammatoria".
A bilirubina hè estratta da u fegatu di porcu è di squalu, da a cistifellea di u bestiame è da u troncu cerebrale. Avemu ottenutu scoperte avanzate grazia à l'innuvazione tecnologica:
Estrazione supercritica di CO₂: mantene l'ingredienti attivi in un ambiente à bassa temperatura, evità i residui di solvente è aumentà a purità à più di 98%;
Prucessu d'idrolisi enzimatica biologica: cunversione direzionale di glicosidi di bilirubina in agliconi attivi, aumentendu a biodisponibilità di u 50%.
●Quali sò i benefici di uBilirubina ?
1. Prutezzione antioxidante
A bilirubina hè un antioxidante endogenu impurtante in u corpu, chì pò neutralizà efficacemente i radicali liberi (cum'è u superossidu è u perossidu d'idrogenu) è riduce i danni di u stress ossidativu à e membrane cellulari, e proteine è u DNA. Studi anu dimustratu chì basse concentrazioni di bilirubina ponu migliurà a difesa di a cellula contr'à i danni ossidativi attivendu e vie di segnalazione antioxidante (cum'è a via Nrf2), è ponu ancu riduce u risicu di aterosclerosi è di malatie neurodegenerative.
2. Funzione immunomodulatoria
Bilirubinapò regulà e risposte immune inibendu a liberazione di fattori inflammatori (cum'è TNF-α è IL-6). Pò riduce i danni à i tessuti causati da una inflammazione eccessiva mantenendu l'equilibriu di u sistema immunitariu. Per esempiu, una bilirubina ligeramente elevata in l'itterizia fisiologica di i neonati pò aiutà à riduce u risicu d'infezzione per via di stu mecanismu. Tuttavia, concentrazioni eccessive ponu inibisce l'attività di e cellule immunitarie è aumentà a suscettibilità à l'infezzione.
3. Cellulare è neuroprotezione
A bilirubina hà un effettu prutettivu particulare nant'à u sistema nervosu. Pò attraversà a barriera emato-encefalica è prutege i neuroni da l'ischemia o da e lesioni degenerative inibendu l'eccitotossicità di u glutamatu è riducendu i danni ossidativi. Inoltre, a bilirubina pò ancu riduce i danni à e cellule epatiche, e cellule miocardiche, ecc. sottu ipossia o esposizione à tossine, è mantene a funzione di l'organi.
4. Prumove u metabolismu è u ciclu di escrezione
U prucessu metabolicu dibilirubinahè un ligame chjave in u riciclaggio di l'emoglobina in u corpu. Dopu chì l'emoglobina in i globuli rossi invechjati hè decomposta in bilirubina, deve esse cumminata da u fegatu è scaricata in l'intestinu cù a bile. I batteri intestinali a cunvertenu in urobilinogenu, una parte di u quale hè riassorbita (circulazione enteroepatica), è u restu hè escretu cù e feci. Stu ciclu ùn solu aiuta à eliminà i rifiuti metabolichi, ma interagisce ancu cù a flora intestinale per influenzà l'equilibriu metabolicu generale.
5. Danni di livelli anormali
Bilirubina eccessiva: Pò causà itterizia (ingiallimentu di a pelle è di a sclera), chì hè cumuna in l'epatite, l'ostruzione biliare o e malatie emolitiche. Quandu a bilirubina libera hè troppu alta, pò passà per a barriera emato-encefalica è causà kernicterus neonatale (danni cerebrali).
Bilirubina troppu bassa: Studi recenti anu trovu chì aumenti lievi di bilirubina ponu avè un effettu protettivu, mentre chì livelli troppu bassi ponu esse assuciati à un risicu aumentatu di malatie cardiovascolari è malatie autoimmuni, ma u mecanismu specificu deve ancu esse studiatu.
●Chì sò l'espansione di l'applicazione medica di Bilirubina ?
1. Materie prime farmaceutiche principali
A bilirubina hè u cumpunente principale di u bezoar artificiale è hè aduprata in più di 130 medicinali, cum'è i medicinali cardiovasculari è cerebrovasculari (85% efficaci per alleviare e malatie coronarie) è e preparazioni per a regulazione di a menopausa.
2. Nanopreparazioni (BRNP)
Grazie à a tecnulugia di i nanovettori, l'efficacia è u targeting di a bilirubina sò stati assai migliurati:
Ulcera gastrica acuta: a chitosana-bilirubina (CS-BR), inibisce a secrezione di fattori inflammatori è prumove a rigenerazione di a mucosa
Fegatu grassu senza alcolu: u polietilenglicol-bilirubina (PEG-BR), riduce l'accumulazione di grassu in u fegatu di 30% è riduce i trigliceridi di 40%.
Psoriasis: idrogel-bilirubina, migliora e lesioni cutanee, senza a tossicità sistemica di i corticosteroidi
Ictus: l'inibitore di u canale TRPM2 A23, blocca a neurotossicità di a bilirubina è riduce a dimensione di l'infartu.
Altre applicazioni di a bilirubina: zootecnia, prutezzione ambientale è prudutti funziunali
Acquacultura: Aghjunghjendu 4% di bilirubina à l'alimentu raddoppia a pruduzzione di gamberi bianchi è aumenta l'aumentu di pesu di e carpe di 155,1%;
Alimentu funziunale: Liquidu orale anti-glicazione, cumminatu cù e proprietà antioxidanti di a bilirubina per ritardà l'invecchiamentu di a pelle.
●NEWGREEN Supply BilirubinaPolvere
Data di publicazione: 09 di ghjugnu di u 2025




