● Chì ghjèVitamina C liposomiale?
Un liposomu hè un picculu vacuolu lipidicu simile à a membrana cellulare, u so stratu esternu hè cumpostu da un doppiu stratu di fosfolipidi, è a so cavità interna pò esse aduprata per trasportà sustanzi specifichi, quandu u liposomu porta vitamina C, forma vitamina C in u liposomu.
A vitamina C, incapsulata in liposomi, hè stata scuperta in l'anni 1960. Stu novu modu di somministrazione furnisce una terapia mirata chì pò furnisce nutrienti in u sangue senza esse distrutta da l'enzimi digestivi è l'acidi in u trattu digestivu è u stomacu.
I liposomi sò simili à e nostre cellule, è i fosfolipidi chì custituiscenu a membrana cellulare sò ancu i gusci chì custituiscenu i liposomi. I muri interni è esterni di i liposomi sò cumposti di fosfolipidi, più comunemente fosfatidilcolina, chì ponu furmà doppi strati lipidichi. I fosfolipidi à doppiu stratu formanu una sfera intornu à u cumpunente acquoso, è u gusciu esternu di u liposomu imita a nostra membrana cellulare, cusì u liposomu pò "fusionassi" cù certe fasi cellulari à u cuntattu, trasportendu u cuntenutu di u liposomu in a cellula.
Incassenduvitamina CDentru à sti fosfolipidi, si fusiona cù e cellule rispunsevuli di l'assorbimentu di nutrienti, chjamate cellule intestinali. Quandu a vitamina C liposomica hè eliminata da u sangue, bypassa u mecanismu cunvinziunale di assorbimentu di a vitamina C è hè riassorbita è aduprata da e cellule, i tessuti è l'organi di tuttu u corpu, chì ùn hè micca faciule da perde, dunque a so biodisponibilità hè assai più alta di quella di i supplementi di vitamina C ordinarii.
● Benefici per a salute diVitamina C liposomiale
1. Biodisponibilità più alta
I supplementi di vitamina C liposomi permettenu à l'intestinu chjucu d'assorbe più vitamina C cà i supplementi regulari di vitamina C.
Un studiu di u 2016 di 11 sughjetti hà trovu chì a vitamina C incapsulata in liposomi hà aumentatu significativamente i livelli di vitamina C in u sangue paragunatu à un supplementu micca incapsulatu (non liposomale) di a listessa dosa (4 grammi).
A vitamina C hè avvolta in fosfolipidi essenziali è assorbita cum'è i grassi alimentari, cusì chì l'efficienza hè stimata à 98%.Vitamina C liposomialehè seconda solu à a vitamina C intravenosa (IV) in biodisponibilità.
2. Salute di u core è di u cervellu
Sicondu un'analisi di u 2004 publicata in l'American Journal of Clinical Nutrition, l'assunzione di vitamina C (per via di a dieta o di supplementi) riduce u risicu di malatie cardiovascolari di circa u 25%.
Ogni forma di supplementu di vitamina C pò migliurà a funzione endoteliale è a frazione d'eiezione. A funzione endoteliale implica a cuntrazione è u rilassamentu di i vasi sanguigni, a liberazione di enzimi per cuntrullà a coagulazione di u sangue, l'immunità è l'adesione di e piastrine. A frazione d'eiezione hè a "percentuale di sangue chì hè pompata (o espulsa) da i ventriculi" quandu u core si cuntrae cù ogni battitu cardiacu.
In un studiu animale,vitamina C liposomialeamministratu prima chì a restrizione di u flussu di sangue impedisca i danni à u tissutu cerebrale causatu da a riperfusione. A vitamina C liposomiale hè guasi altrettantu efficace cum'è a vitamina C intravenosa per prevene i danni à i tessuti durante a riperfusione.
3. Trattamentu di u Cancru
Alte dosi di vitamina C ponu esse cumminate cù a chemioterapia tradiziunale per cumbatte u cancheru, pò esse chì ùn sia micca capace di eradicà u cancheru da per sè, ma pò sicuramente migliurà a qualità di vita è aumentà l'energia è l'umore per parechji pazienti cun cancheru.
Questa vitamina C liposomica hà u vantaghju di entre preferenzialmente in u sistema linfaticu, dendu grandi quantità di vitamina C à i globuli bianchi di u sistema immunitariu (cum'è i macrofagi è i fagociti) per cumbatte l'infezioni è u cancru.
4. Rafforza l'immunità
E funzioni di rinfurzamentu di l'immunità includenu:
Pruduzzione aumentata di anticorpi (linfociti B, immunità umorale);
Aumentu di a pruduzzione d'interferone;
Funzione di autofagia (scavenger) migliorata;
Funzione migliorata di i linfociti T (immunità mediata da e cellule);
Proliferazione aumentata di linfociti B è T. ;
Aumentà l'attività di e cellule killer naturali (funzione anticancerosa assai impurtante);
Migliurà a furmazione di prostaglandine;
L'ossidu nitricu hè aumentatu;
5. L'effettu di a pelle miglioratu hè megliu
I danni di i raggi UV sò una di e cause principali di l'invecchiamentu di a pelle, dannighjendu e proteine di supportu di a pelle, e proteine strutturali, u collagene è l'elastina. A vitamina C hè un nutriente essenziale per a produzzione di collagene, è a vitamina C liposomica ghjoca un rolu in u miglioramentu di e rughe di a pelle è in l'anti-invecchiamentu.
Un studiu di dicembre 2014 in doppia cecità cuntrullatu da placebo chì valutava l'effetti di a vitamina C liposomica nantu à a tensione di a pelle è e rughe. U studiu hà trovu chì e persone chì anu pigliatu 1.000 mg divitamina C liposomialeogni ghjornu anu avutu un aumentu di 35 per centu di a fermezza di a pelle è una diminuzione di 8 per centu di e linee fini è di e rughe paragunatu à un placebo. Quelli chì anu pigliatu 3.000 mg à ghjornu anu vistu un aumentu di 61 per centu di a fermezza di a pelle è una riduzione di 14 per centu di e linee fini è di e rughe.
Questu hè perchè i fosfolipidi sò cum'è i grassi chì custituiscenu tutte e membrane cellulari, dunque i liposomi sò efficaci à trasportà nutrienti à e cellule di a pelle.
● NEWGREEN Supply Vitamina C in polvere/capsule/compresse/gomme
Data di publicazione: 16 d'ottobre di u 2024