intestazione di pagina - 1

nutizie

5 Minuti Per Amparà I Benefici È L'Applicazioni Di Crocin

un

• Chì ghjèCrocin ?
A crocina hè u cumpunente culuritu è ​​u cumpunente principale di u zafferanu. A crocina hè una seria di cumposti esteri furmati da crocetina è gentiobiosi o glucosiu, cumposti principalmente da crocina I, crocina II, crocina III, crocina IV è crocina V, ecc. E so strutture sò relativamente simili, è l'unica differenza hè u tipu è u numeru di gruppi di zuccheru in a molecule. Hè un carotenoide solubile in acqua pocu cumunu (estere monosaccaridu poliene di l'acidu dicarbossilicu).

A distribuzione di a crocina in u regnu vegetale hè relativamente limitata. Hè distribuita principalmente in piante cum'è Crocus saffron di Iridaceae, Gardenia jasminoides di Rubiaceae, Buddleja buddleja di Loganaceae, Night-blooming cereus di Oleaceae, Burdock di Asteraceae, Stemona sempervivum di Stemonaceae è Mimosa pudica di Leguminosae. A crocina hè distribuita in i fiori, frutti, stigmi, foglie è radiche di e piante, ma u cuntenutu varia assai in diverse piante è diverse parti di a stessa pianta. Per esempiu, a crocina in u zafferanu hè distribuita principalmente in u stigma, è a crocina in Gardenia hè distribuita principalmente in a polpa, mentre chì u cuntenutu in a buccia è i semi hè relativamente bassu.

• Chì sò i benefici per a salute diCrocin ?

L'effetti farmacologichi di a crocina nantu à u corpu umanu includenu principalmente i seguenti aspetti:

1. Antiossidante: A crocina hà l'effettu di eliminà i radicali liberi è pò inibisce significativamente i danni à e cellule musculari lisce vasculari è à e cellule endoteliali indotti da u perossidu d'idrogenu.

2. Anti-invecchiamento:Crocinhà l'effettu di ritardà l'invecchiamentu, pò aumentà significativamente l'attività di SOD è riduce a produzzione di perossidi lipidichi.

3. Abbassa i lipidi in u sangue: A crocina hà un effettu significativu nantu à a riduzione di i lipidi in u sangue è pò riduce efficacemente i livelli di trigliceridi è colesterolu in u sangue.

4. Aggregazione antipiastrinica: A crocina pò inibisce significativamente l'aggregazione piastrinica è prevene efficacemente a trombosi.

b
c

• Chì sò l'applicazioni di Crocin?

Applicazione dicrocinain a medicina tibetana

A crocina ùn hè micca una medicina, ma hè largamente aduprata in a medicina tibetana. A crocina pò esse aduprata per trattà una varietà di malatie, cum'è a malatia coronarica, l'angina pectoris, a trombosi cerebrale è altre malatie. A medicina tibetana crede chì a crocina hè una di e droghe impurtanti per u trattamentu di e malatie cardiovascolari è cerebrovasculari.

In a medicina tibetana in Cina, l'applicazioni principali di a crocina sò: aduprata per trattà e malatie cardiovascolari, cum'è a malatia coronarica, l'angina pectoris, ecc.; aduprata per trattà e malatie cerebrovascolari, cum'è a trombosi cerebrale, l'embolia cerebrale, ecc.; aduprata per trattà l'ulcera intestinale di u stomacu è di u duodenu; aduprata per trattà a nevrastenia, u mal di testa, l'insomnia, a depressione, ecc.; aduprata per trattà e malatie di a pelle, cum'è a neurodermatite, ecc.; aduprata per trattà u raffreddore è altri sintomi.

Effettu dicrocinanantu à e malatie cardiovascolari è cerebrovasculari

A crocina hà l'effettu di riduce a viscosità di u sangue è l'aggregazione piastrinica, inibendu l'aggregazione piastrinica eccessiva è prevenendu a trombosi. A crocina pò ancu aumentà l'apportu d'ossigenu à e cellule miocardiche, riduce a frequenza cardiaca, aumentà a gittata cardiaca, aumentà a cuntrattilità miocardica è migliurà l'apportu d'ossigenu miocardicu.

A crocina pò prumove a circulazione di u sangue in l'arterie coronarie è aumentà l'apportu d'ossigenu è di sangue à u core è à u tissutu cerebrale. A crocina pò riduce a viscosità di u sangue, l'ematocritu è ​​u numeru di piastrine, migliurà a fluidità di u sangue è prevene a trombosi.

A crocina pò inibisce efficacemente a coagulazione di u sangue è hà effetti antitrombotici è trombolitici.

d

• Cumu cunservàCrocin ?

1. Cunservà à u bughju: A temperatura ottima di cunservazione di u zafferanu hè 0 ℃-10 ℃, dunque l'imballu di u zafferanu deve esse cunservatu à u bughju, è l'imballu deve esse fattu di materiali resistenti à a luce.

2. Cunservazione sigillata: A crocina hè assai sensibile à u calore è si decompone facilmente. Dunque, sigillà i prudutti di zafferanu impedisce efficacemente ch'elli si guastinu. À u listessu tempu, si deve ancu evità a luce diretta di u sole, altrimenti affetterà a stabilità di u pruduttu.

3. Conservazione à bassa temperatura: Quandu i prudutti di zafferanu sò conservati à temperatura ambiente, si verificanu reazioni cum'è a fotodecomposizione è a decomposizione termica, chì causanu un cambiamentu di culore di u pruduttu. Dunque, i prudutti di zafferanu devenu esse conservati à basse temperature.

4. Cunservà luntanu da a luce: I prudutti di zafferanu devenu esse tenuti luntanu da a luce diretta di u sole, altrimenti pruvucarà a decolorazione di u pruduttu. Inoltre, l'influenza di una temperatura troppu alta o troppu bassa deve esse evitata, altrimenti affetterà a so stabilità.

• NEWGREEN Supply Crocetin /CrocinEstrattu di zafferanu

e

f


Data di publicazione: 25 d'ottobre di u 2024